endelig fredag..

Da var det fredag igjen da folkens, og vi får inn i den 14 helgen i 2009, tenk på det dere! Tiden flyr aldeles for fort! Det er også tid for påskeferie for mange, leser stadig nye statuser på facebook "yeeah, påskeferie", "feeeerie", "endelig friiii" osv osv.. Selv har jeg ikke ferie før på onsdag kveld. Skal jobbe på Ultra lørdag, tirsdag og onsdag. Og etter det blir det vel kanskje ikke så mye ferie da heller siden jeg må gjøre en masse skolearbeid som jeg holder på å drukne i!
Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal klare å få til alt jeg driver med..
Ikke nok med at tiden flyr i fra meg, så er ikke helsa den beste for tiden heller, men orker ikke brett ut om det akkurat nå, dere skal slippe å høre på sytinga mi :p
Men det er jo også grunnen til at det ikke er blitt så altfor mye blogging i det siste, jeg har rett og slett ikke overskudd til å blogge noe særlig. Jeg føler meg som en skapa fille enkelte dager og må derfor ha skolearbeid som første prioritet om dagen. Så jeg i det hele tatt skal ha en sjans til å gjennomføre dette vår-semesteret!

vel vel, nok syting, det er jo trossalt fredag, og jeg har tatt meg en velfortjent fri-kveld i dag, etter en laang dag på skolen. Var innom Ultra i sta og handlet med meg en cola boks, litt små godt og romerikes blad. hehe Så nå blir det fest! ;) Jeg har benket meg fast i sofaen og skal nyte handelen og se bitte litt på tv før det blir kvelden! :)



Åh ja, hvis du vil ta meg med på konsert i spektrum 9.mai, så må du veldig gjerne gjør det! ;)

- ha en flott kveld og helg alle sammen!


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar