søndag!

Startet dagen med å sove ganske lenge i dag, merket jeg trengte det, så det var veeldig deilig!
Etter en god frokost/lunsj bestemte jeg meg for å flytte utemøblene vi hadde på forsiden av huset til verandaen ved stua, og vaske de. De var jo nedgrodde med mose og gørr. Men nå er de fine og hvite igjen! =D I samme slengen begynte jeg å fjerne litt snø fra verandaen også, så nå kan man jo faktisk se gulvet! =D Tenker jeg skal fjerne resten av snøen i morgen, er jo så masse snø, så må passe på så jeg ikke ødelegger ryggen :p
Da jeg var ferdig med det tok jeg meg en liten kaffepause i sola, det var jo utrooolig deilig! =)
Etter pausen gikk jeg inn og ryddet opp i avis/reklame haugen Marte og jeg har samlet opp i det ene hjørnet på stua, hehe.. Veeldig deilig å få det vekk også må jeg si! Burde vel i grunn også støvsuge litt her, men det får vente litt til...

Nå sitter jeg og prøver å konsentrere meg om og gjøre litt skolearbeid. Som tidligere nevnt har jeg jo skolearbeid til langt over hodet så er nødt til å få unna litt.. Føler det er et stort stort tiltak! Har i grunn ikke energien til å gå løs på det, men jeg må.. Så jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av det!

Håper dere har en flott søndag alle sammen! =)



xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar