Aremark! dag 1 og 2

Påskeferien er i gang, eller altså.. Jeg skal slite meg igjennom litt skolearbeid, men sånn bortsett fra det, så er det jo ferie! Hadde egentlig planer om å dra ut på hytta på onsdag etter jobb, men ventet til torsdag, og det kan jeg ikke si jeg angrer på ;)
Ville i grunn ikke dra på torsdag heller, men måtte nå det da! :) Så etter to timer kjøring var jeg endelig kommet frem til stedet gud glemte, Aremark.
Det var full fart fra første minutt det. Kristian var jo i hundre, Lene gira på tur, pappa surra rundt som han pleier og mamma dulla med Simen. Jeg hadde fått meg et slag i tryne av den friske lufta og gikk i koma i et par timer. Da jeg våknet var middagen klar og resten av slekta stuptrøtte.
Vi fikk ungene i seng, og tok en runde med TP.

I dag har det også vært full fart. Det har gått i ett siden vi sto opp. Først frokost også var det å pakke sekken og tusle av sted. Pappa og Kristian bakte pinnebrød som vi skulle prøve å steke.
Vi tuslet opp til et utsiktspunkt hvor det er et tårn og en bålplass. Der slo vi oss ned og svidde av noen pinnebrød og pølser. Kristian har jo et energinivå uten like så nå sitter vi alle mann og er rett og slett utslitt! hehe Ikke har jeg fått gjort noe skolearbeid enda heller. Får prøve å være flink og få unna noen sider i morgen! :)

Nå skal vi spille TP igjen, for Lene og jeg skal besvise at vi er bedre enn mamma og pappa.. hehe
Skal få lagt ut bilder fra disse to dagene i et nytt innlegg! :)


Ha en fin fin kveld alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar