YT - Sportsdrikk

(bilde hentet fra tine.no)

Åja! Må jo selvfølgelig nevne for dere at jeg kjøpte meg sportsdrikken som følger med i YT-serien fra Tine. Jeg kjøpte meg den med Eple/Mandarin smak, og jeg er egentlig litt usikker på hva jeg synes om den. Den smakte godt med en gang, men ettersmaken er jeg litt usikker på altså. Tror jeg må smake på den med drue/bringebør smak også.

Tines beskrivelse av YT Sportsdrikk:
"YT Sportsdrikk Eple/Mandarin er basert på juice, vann og mineraler. Drikken bidrar til å opprettholde væskeblansen og gir musklene riktig type energi som gjør at du kan yte best mulig på trening."

Den slukket jo tørsten, men følte ikke at jeg fikk noe særlig mer energi enn når jeg drikker vann.
Men nå trena jeg jo bare styrke på mandag når jeg kjøpte drikken, så kanskje jeg skal ta en kondisøkt når jeg prøver ut den med drue/bringebær smak og se om det gir noe mer kick da!
Jeg kommer ihvert fall tilbake med min mening når det er testet ut! =)




Kilder: tine.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar