mange baller i lufta..

og jeg liker det.. hehe Den siste uka har jeg ikke vært i kanonform, vært sånn små forskjøla i flere dager jeg så valgte å roe ned på treningen for å komme meg skikkelig og ikke bli enda mer dårlig.
Men i går var jeg i gang igjen, og startet dagen med en lang gåtur sammen med Victoria, og det var kjempe deilig. Det var akkurat passe kaldt/varmt ute så det gjorde ingenting at turen ble på to timer! hehe På kvelden trente jeg sammen med Lisa i sentrum. Og det var fantastisk deilig.
Merket selvfølgelig at formen ikke er helt bra enda, men den er såpass at jeg kan begynne på'n igjen! Og det er jo en deilig tanke i seg selv! Dro hjem til mamma og pappa etter trening med Lisa, for å klare å komme meg opp tidlig i dag for å gjennomføre fase 2 i et prosjekt jeg har på gang. Vil ikke si så mye om dette prosjektet akkurat nå, men lover å fortelle dere om det hvis ting går min vei! ;)

Ellers har jeg hatt senvakta mi på Ultra i dag, og som det pleier å være på tirsdager var det temlig stille i lokalet. Kom bare noen slengere med kunder, så vi fikk blåst opp mange ballonger, trekt frem og ikke minst stengt butikken omtrent på slaget 21. Og det er likbart! ;)
Nå etter jobb har jeg bare sitte og plundra litt med studiene mine. Svart på noen oppgaver som jeg får sendt inn i morgen og lagt opp en fremdriftsplan frem mot eksamen. Og betalt alle regningene som skulle betales, så nå er jeg fattig igjen.. hehe :p

Men som tittelen på innlegget tilsier blir ikke dette en rolig uke. I morgen kommer Mari på besøk og vi skal øve på den lille STORE oppgaven vi har fått utdelt av Jeanette. Det kan bli interessant! Utenom det blir det mye jobbing med studiene, et annet prosjekt jeg har pågang med Mari, et prosjekt med Lisa, trening, en dag til med jobb på Ultra også kommer Lene, Kristian og Simen nedover fra Sogndal. Så skal ikke si at jeg kommer til å kjede meg denne uka!

Neste uke drar jeg en tur til Sogndal, og det gleder jeg meg veldig til. Samtidig som jeg regner med at det ikke kommer til å bli noe ferie-tur akkurat. Med de to småtrollene løpende rundt og en hyperaktiv søster skal jeg nok få kjørt meg der oppe også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar