forresten...

Så var jeg hos frisøren i går og klippa meg.. =) Kan vel kanskje ikke se så mye forandring, for jeg kvittet meg bare med de slitte tuppene og kortet ned luggen. Ja, også tynnet jeg det ut litt! Men kjenner godt at jeg har vært hos frisøren, vanskelig å forklare skikkelig, men det virkelig liksom levende igjen.. hehe :)

I dag har jeg vært sammen med Victoria, og som vanlig var det super koselig! Vi dro en tur på Sandvika Storsenter, og vindusshoppet - sånn som alltid skjer når vi går i butikken. hehe
Jeg kjøpte meg en genser da, fra Helly Hansen, av typen superundertøy! Og den var utrolig digg å ha på seg! Kommer til å gå på jakt etter salg på flere av den typen! =) Etter litt svinsing rundt på senteret satte vi oss ned for å spise Sushi, og det smakte fortreffelig! =) Så var det å sitte en time i kø på vei hjem. hehe Meen, når man har så godt selskap i bilen så går det så greit! =)

Nå sitter jeg og jobber med studiene. Hurra! hehe Er faktisk litt moro! :) Men jaja, tilbake til studiene! :p

Prekæs!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar