Ut på tur aldri sur..

Da har jeg vært i Sogndal en dag allerede. Lene og jeg bestemte oss for å dra tidlig i går i steden for kvelden/natten på tirsdag. Men i hvert fall, bilturen oppover gikk veldig greit. Ungene sov deler av turen, Lene og jeg hørte på "Lenes favoritter" - en cd full av boyband musikk! Herlig :p
Vel fremme i Sogndal var det middagstid og litt leketid før ungene skulle legge seg.
Så var det for oss "voksne" å titte litt på OL før vi tok kvelden.

I dag var det opp og hoppe nokså tidlig for å passe Simen mens Lene kjørte Kristian i barnehagen. Og det tok ca 5 minutter fra de hadde gått til Simen sto og banken i utgangsdøra og ville ut han også. Så da tok tante ansvar og kledde på ungen og seg selv og gikk ut. Lene stakkar holdt jo på å kjøre av veien da hun så oss to ute klokka 10 og aka :) Tydligvis uvant kost for Lene. :p Ellers i dag har vi bare handlet inn mat, hentet Kristian i barnehagen, puslet puslespill, leka og Espen og Kristian har bakt sjokoladekuler.

Og som jeg skrev i forrige innlegg hadde jeg et lite dataproblem når det gjaldt skolen. Men det er nå løst. Jeg har fått låne den gamle laptop'n til Espen og Lene og fått installert programmet jeg sleit med. Så nå er jeg virkelig i gang! Eneste nå er at jeg må venne meg til å bruke PC igjen, men det skal vel gå greit. ;) Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med å ha fått løst pc-installering-skole-problemet!!

Nå sitter Lene og hører på alle sangene til en dude på X-factor fra England og jeg prøver å få med meg hvordan det går med curling-gutta. Og hittil ser det jo ut til å gå veldig bra, men så er vi jo bare i 4 runde da så enda en stund igjen! Jeg ønsker i hvert fall lykke til! :)

Huff, dette ble et langt og utrolig tørt innlegg, men i morgen skal jeg få tatt litt bilder så dere får se hvor flott det er her i Sogndal! Og hva vi bedriver dagen med! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar