det skal ikke være lett..

for litt siden fikk jeg en cd i posten med et program jeg skal bruke på skolen. Og nå som jeg prøver å installere det, så går det jo selvfølgelig ikke. Jeg var jo selvfølgelig klar over at det ikke ville funke på mac'n, så jeg har fått lov til å låne pc'n til pappa. Men programmet vil jo ikke installere seg der heller!!! Jeg blir så frustrert! Skal det ikke være meningen at jeg skal få gått på denne skolen eller?! åååh, hvorfor!!!

Nei, nå setter jeg meg og ser litt på curling i steden for.. Før jeg kaster pc'n i veggen! :p

Ellers har det vært en helt grei helg, på fredag jobbet jeg, og på lørdag hadde jeg fri. På kvelden var Lisa, Mari, Pax og jeg på 80-talls fest hos ei som jobber sammen Mari og Lisa. Var vel kanskje ikke den beste festen jeg har vært på, men sjokoladekaka var knall god! Jeg campet hos Lisa i natt og som vanlig når det skjer ble det pytt i panne og disneyfilm til frokost! Noe som ikke pleier å skje så ofte når jeg er hos Lisa er at jeg ikke fantes fyllesyk da jeg våknet! Men det har jo sin forklaring i at det ikke ble veldig mye drikke i går. hehe

Nei, curling er det jeg skulle se på... Vi prekæs!
Håper dere har hatt en god helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar