og enda mer trening...

Har vært sløv med bloggoppdatering de siste dagen, og beklager på det sterkeste.. Har hatt noen dager hvor formen ikke har vært helt på topp og bare har hatt lyst til å ligge under dyna og aldri komme ut derfra igjen. Men nå er jeg back on track, så da blir det blogging igjen! :)

I helgen ble det veldig lite trening, dessverre. Fikk trent på fredag, men så jobbet jeg på lørdag og på søndag og mandag kjente jeg at kroppen trengte litt ekstra hvile. Tirsdag jobbet jeg igjen så hadde ikke tid til trening, men i dag har jeg vært og trena med Lisa igjen! Og hadde en kort, men fin økt!

Fredagens økt: Bryst/Triceps

BRYST:
Benk: 25kg 8/8/8
Skråbenk: 6kgx2 8/8/8
Pecdec: 23kg 12, 30kg 8/8/8

TRICEPS:
Sittende dips (apparat): 43kg 12, 50kg 8/8/8
Triceps extension (apparat): 16kg 12, 23kg 8/8/8

I morgen tenkte jeg å prøve meg på spinning igjen, og kanskje en styrke økt - får se hva jeg orker. Så kommer Lene, Kristian og Simen til byen, og som jeg gleder meg til å se igjen yndlings guttene mine! =)
Ellers blir det vel å jobbe litt med et par prosjekter jeg har gående og kanskje også skvise inn litt studier!

Men aller først, litt søvn! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar