sløvings..

Etter at det kanskje ble to shots for mye på meg i går kveld fikk jeg fint sove i natt, og sov vel til nærmere ett. Og det var så deilig! Men om jeg må drikke alkohol for å sove, så vet jeg ikke... :/
Vel vel.. Etter at jeg sto opp, bakte jeg muffins eller cupcakes, hehe, de falt litt sammen og pyntinga ble ikke helt på topp, men men...



Så fikk jeg meld av mamma, som var på vei hjem fra hytta, om hva vi skulle spise og vi ble enige om å dra ut og spise, for hun var hulsulten, og jeg var jo ikke akkurat mett selv..
Hulsulten kan jeg ikke tenke meg at hun var for hun brukt nærmere 3 timer fra hun kom hjem til vi kunne dra ut og spise... :/ Og da var jeg i hvert fall hulsulten.. hehehe
Så vi endte opp på Peppes Pizza på Strømmen. Var veldig koselig der altså.



 Og nå ligger jeg i senga igjen, og er egentlig ganske trøtt, så forhåpentligvis får jeg noen timer med søvn i natt også!

Håper alle har hatt en super helg! =)

2 kommentarer:

  1. NAM! Er fortsatt litt sur jeg ikke hadde penger til en Peppes ass :P

    SvarSlett
  2. Så herlig med peppes og cupcakes.

    Noen ganger er shots bare gøy, men kanskje ikke så mye dagen derpå... hihi!

    Her er det bloggerunde og litt mailbesvaring på jobb før jeg legger meg i den vakre prinsessesenga på hotellrommet.

    Klemklem

    SvarSlett