Alene igjen

Hatt en kjempe fin helg! 
Er alltid koselig å ha Heidi på besøk!
Også var det veldig koselig å se Heidi og Ivo igjen også! :)

Etter en tur i Frognerparken i går dro Heidi og jeg og hentet Therese, handlet inn mat og snop også dro vi hjem og lagde mat. Etter middagen kom Heidi og Ivo en tur og vi ble sittende og skravle og se på tv.
Heidi fikk seg også en Onepiece i går, og den ble kveldens outfit for hennes del!



Heidi og Ivo forlot oss og Heidi, Therese og jeg satte på film utover natta..
Etter filmen  kjørte vi Therese hjem før vi selv tok kvelden.

Nå sitter jeg her helt alene og ser etter billige flybilletter og hotell til forskjellige reisemål, ikke at jeg har planlagt noe tur, men er alltid moro å bare sjekke litt rundt. Og det er jo alltid moro å reise, men det får bli med dagdrømming og nettsøk så lenge. Skal straks ha C.S.I maraton for meg selv, har jo evig mange episoder så skal slippe å kjede meg med det første. hehe

Deilig og rolig søndag! Håper alle har hatt en fin fin helg! <3

2 kommentarer:

  1. Håper du finner en billett til ett sted som er ment for at du skal besøke :)

    Ønsker deg en fabelaktig søndag!
    Her er det hjemmelaget grønnsaksuppe og sofakos.
    Klem

    SvarSlett
  2. Og det er alltid så utrolig moro å komme på besök =) Det der blev virkelig kveldens outfit! I am in lööööööööve =) Stooooooooooooor KLEM!

    SvarSlett