beibikos og ikea

I dag fikk jeg besøk av Therese og den super søte beibisen hennes! Inger Marie var super nydelig!
Bitte liten, og bare så god! Kom ikke mye annen lyd en knirke lyder mens de var her. Også lå hun bare på fanget og glisa! Var kjemoe koselig å møte igjen Therese og endelig få måtte lille tulla! 
Se så søøøte tær! <3

På kvelden kom søss og hentet meg og vi dro en tur på Ikea. Det var hun som skulle ha stæsj og det var hun som kom hjem med mest stæsj. hehe Jeg klarer jo selvfølgelig aldri å gå på ikea uten å ha med meg minst en ting hjem! Men i dag var jeg flink, det ble ikke så mye i dag. hehe

Tre blomster i plastikk som passet perfekt i den tomme vasen jeg hadde på rommet.. 
Og litt tørket blomster med en duft av vanilje! 

En mini orkidee fordi den var så søøøt, måtte bare ha den med hjem! 


Knagger til å henge over døra, så får jeg vekk alle jakkene jeg har liggende i en haug på gulvet! 


2 kommentarer:

  1. Så herlig med babybesøk! Ikea er jo også bare kooos!

    Ønsker deg en fabelaktig onsdag! Jeg skal ut med en venninne, før jeg drar hjem til mann og hund og skal kose meg med de resten av kvelden.

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Ikea er farlig på den måten! Er samme her.... Klarer ikke en tur gjennom Ikea uten å ha med meg noe ut...

    SvarSlett