Pakke i posten x 2

I dag fikk jeg 2 pakker i posten! 

Den første pakka kom fra netthandel.no. 
Jeg satt opp en natt her, når jeg ikke fikk sove og la i bud på to ting, jeg synes så fine ut.. 
Og de var jo for så vidt fine, men kanskje ikke heelt som jeg hadde sett for meg, 
hvert fall ikke lysestakene.. hehe Og det som er inni glassa, det fulgte med, hehe, 
lurer på om jeg ikke skal bytte det ut med noe annet etter hvert.

 "Omfavnelse" fra Randi Interiør

 Lysestaker, med ett eller annet rart plastikk pynt.. hehe 

Pakke nr 2 kom fra Pickles,
garn jeg bestilte her om dagen for et lite strikkeprosjekt jeg skal starte på, 
nå må jeg bare få tak i strikkepinner i str 15, så er jeg i gang! 
Resultatet skal dere få se når jeg er ferdig!

1 kommentar:

  1. Det er alltid gøy med pakker! Selv om man har betalt for dem selv *knis*

    Fabelaktig kveld til deg!
    Jeg har jobbet i ett siden jeg kom frem i Trondheim... litt sliten, men jeg har fått fri fra torsdag - så jeg skal nyte en langweekend.

    Klemklem

    SvarSlett