snart er ferien helt helt ferdig...

Da er jeg inne i den siste natta med ferie.. hehe I morgen klokka 16 er det jobb igjen.. Også må jeg begynne å tenke på skolearbeid igjen også om noen dager.. Men men, det skal vel gå greit..
Får bare se på det positive, jeg får penger og jeg får meg en grei utdanning.. :) Forhåpentligvis..

På søndag dro jeg fra Aremark, og det var jo litt av en tur hjem.. Ikke nok med at det var mørkt, men jeg skulle også få se 4 elg som sto nokså nærme veikanten at de kunne hoppet foran bilen når som helst, og de sto ikke på samme sted, neida, de sto på hvert sitt sted må skjønne. Så måtte jeg bråbremse et par ganger for grevling, katt og rev. Ja, også kom jeg over en kjedekollisjon.. Midt ute i ødemarken, hvor det som regel ikke pleier å være noen biler, der hadde man klart å kollidere.
Bra jobba! Så ut som det gikk greit med alle sammen da, for de vinket oss (den andre bilen som var foran meg og meg) bare videre når vi kom.. Men men, jeg kom helskinnet hjem uten større sjokkskader.. hehe Og da er jeg fornøyd!

I dag, mandag, har jeg bare surra rundt, rydda litt i klesskapet mitt, fiksa litt på noen strikke prosjektet jeg har gående også har jeg og Mari vært på besøk og Helene og Milla. Det var veldig koselig! :) Nå skal jeg vel egentlig ta kvelden.. Så jeg kommer meg opp i grei tid i morgen så jeg får gjort unna litt små ting før jobb.

hehe, kjedet meg litt på søndag før jeg dro hjem så jeg rigget opp kamera og knipset litt bilder av meg selv som jeg lekte meg med i photoshop i sta.. hehe




Og med det ønsker jeg dere bare en super flott natt alle sammen.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar