Så, hva gjør Kjersti på en fredagskveld?

Jo, nå skal dere høre.. hehe Etter at jeg kom hjem fra jobb gjorde jeg litt skolearbeid, spiste middag og gjorde litt mer skolearbeid. Før jeg brått satt med ett glass rødvin i hånda som jeg fikk av A som prøver å holde humøret oppe ved å tømme i seg litt rødvin! :p
Ved siden av glasset med vin har jeg sett noen episoder av Sex and the City og surfet på nettet etter billige hårprodukter. hehe Trenger sårt ny shampoo og balsam som gjør håret mitt ikke flokete.. For nå er det helt forferdelig! Jeg får surfe litt til i morgen eller noe, så finner jeg vel noe tenker jeg.. Hvis jeg ikke tar turen ned på Smart Club og sjekker om de har BedHead fra Tigi der.. Den vet jeg i hvert fall funker!

Nei, nå tror jeg faktisk jeg skal ta kvelden straks, skal jo på jobb altfor tidlig i morgen.. Men det er greit, for da har jeg så å si hele lørdagen på meg til å slurve rundt hjemme og gjøre skolearbeid og andre ting jeg har lyst til å gjøre! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar