Lunsj, babbel, kino og skole

I dag har jeg hatt fri fra jobben, den eneste dagen med fri denne uken også faktisk.. Deilig greier!
Startet med å møte Mari til lunsj i byen, før vi tusla litt rundt på city og vindushoppet og skravlet shit. Og etter å tatt t-banen utallige ganger frem og tilbake mellom jernbanetorget og nationalteateret havnet vi på Standar for å hilse på Lisa, og høre om hun ville være med på kino til tirsdag. Etter Standar-besøket tok vi banen ned til national igjen for å bestille billetter på kino til tirsdag.. hehe =) Hurra! Vi skal se Toy Story 3 i 3d, og jeg gleder meg vilt! :D

Etter lunsj og skravle-date dro jeg hjem til mamma og pappa for å spise middag og gjøre litt skolearbeid. Fikk ikke gjort så fryktelig mye i grunn, bare lest litt i boka mi.. Men men, det er da en start.. Fikk derimot gjort litt på mitt litt prosjekt som jeg har på si.. Som forøverig er veeeldig nære med å bli lansert og publisert! *gleeede*

Nei, nå skal jeg ta kvelden, i morgen er det jobb igjen, før litt trening og litt mer skolearbeid.. wee For en fredag det kommer til å bli! haha =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar