Hvordan skal jeg få tid til alt?


[ ] Mandag: Meny 12.30-19.00, NKI
[ ] Tirsdag: Trene, NKI, Kino med Mari og Cecilia =)
[ ] Onsdag: Trene, Meny 13.15-21.15
[ ] Torsdag: NKI, Meny 16-21
[ ] Fredag: Meny 11.00-18.30, bursdagsfest?
[ ] Lørdag: Meny 12.30-18.30, bursdagsfest?
[ ] Søndag: Follo - Sogndal? Kampen ble utsatt..

Jaja, det blir jo en stresset og fullpakket uke for å si det sånn.. Men godt å ha noe å drive med da! haha Er jo fryktelig kjedelig å bare sitte hjemme og ikke gjøre noen ting også! :p Men skulle jo selvfølgelig ønske at jeg kunne fått en dag hvor jeg kunne sovet LITT lengre enn normalt.. Men men, det får jeg ta til neste uke igjen.. haha :p
Tirsdag blir i hvert fall en knall bra dag, da blir det Mari, Cecilia og meg på Toy Story 3! Gleder meg stooort til det, digger Toy Story! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar