Back on Mac

Endelig har jeg fått meg ny lader til mac'n, så nå blir det mer fart på bloggen her vil jeg tro. Ikke for det, jeg har jo ikke vært helt totalt data-løs siden mac'n laderen min tok kvelden for to mnd sider, men jeg har liksom ikke hatt den blogg-følelsen over meg og det har vært ferie og fint vær og mye jobbing i sommer, så jeg har bare ikke rukket å blogg så mye som vanlig.. Men NÅ er det bare to dager igjen av ferien, også er det tilbake til hverdagen, med jobb, skole og trening.. Pluss at jeg selvfølgelig har noen prosjekter på gang igjen, så da blir det forhåpentligvis litt mer fart her. :)

Vel vel, nå skal jeg gjøre ferdig mitt kanskje siste sommerprosjekt, før det blir middag og kanskje en liten sykkeltur, hvis jeg orker etter maten.. :) Så kommer jeg med litt flere innlegg så fort jeg har noe mer fornuftig å skrive om! =)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar