Lørenskog-Halden-Svinesund-Halden-Lørenskog

found
I går slang jeg meg i bilen og kjørte til Halden for å besøke Victoria. Vi møtte også Linda, og dro til Nordby for å titte litt.. Må si, det senteret har blitt store greier.. Hadde ikke vært der på evig lang tid, så var moro å se hvor stort det var blitt.. Er jo selvfølgelig de samme butikkene som finnes på alle andre sentre, men moro for det. Fikk til og med kjøpt meg litt stæsj.. Skal legge ut bilder av det i morgen. Vel vel.. Etter Sverige-tur dro hjem til Vic igjen og laget taco-middag, skravlet, tittet på tv og skravlet mer. Var utrolig koselig! Kommer gjerne nedover igjen snart! =)

found


I dag har jeg bare jobbet, og for et forferdelig kaos det var i dag!!!! Også har jeg holdt på med skole-innlevering.. Nå er jeg trøtt som en strømpe så burde vel legge meg straks.. Åh ja.. Snakket med en gammel venninne i dag, som jeg ikke har snakket med på evig lang tid, og fikk litt å tenke på ang. jobb faktisk... Spørsmålet er jo bare om jeg orker å pendle frem og tilbake fra Lørenskog til Sarpsborg.. Selv om jobben er fristende!
Jeg får sjekke opp litt rundt det før jeg kaster meg ut i noe! =) Men er koselig da! =)

Nå tenkte jeg å finne senga, og få meg noen timer på øyet. I morgen må jeg gjøre mer skole-greier, og på kvelden kommer Therese, Anette og Carina på besøk! Det blir koselig! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar