En rolig kveld med film....?

I går skulle Anette, Carina, Therese og jeg egentlig bare ha en koselig og rolig kveld her hjemme, spise litt mat, drikke litt vin og se på film... Mat spiste vi, film så vi, og vin drakk vi.. Men det ble ikke noe rolig greie.. Litt vin, ble fort litt øl, og litt shot og litt sprit, og ja.. Dere kjenner greia.
Men det var da utrolig koselig for det! Selv om jeg brukte to timer på å få i meg litt mat og formen ikke var helt på topp til å starte med i dag.

Anette fant vel også ut i går at jeg er håpløs og se skrekkfilm med, for jeg bare ler.. Må bare si til mitt forsvar, at jeg pleier ikke være SÅ ille som det jeg var i går.. Gi meg litt mindre vin, så blir jeg ikke så fjolete! ;)


(bilde lånt fra sogndalfotball.no)

Nå ligger jeg lettere henslengt i sofaen og ser på fotballextra, og håper det kommer høydepunkter fra Sogndal - Tromsdalen som var i går. Hvor Sogndal vant 5-0 og Espen scora 2 mål!!! YEY! Flinke Espen! (så fikk jeg sagt det også... :p)

I morgen blir det masse skole-jobbing, og muligens en treningsøkt!
Håper dere alle har hatt en flott flott helg! Det har jeg i hvert fall! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar