På'n igjen..

Da var påskeferien over og det er tilbake til hverdagslivet.. For min del betyr det tilbake til studiene, deltidsjobben, treningen og de sunne matvanene..

Det er bare en månedes tid til jeg sitter å gjør min første eksamen dette halvåret.. Så nå er det bare å kjøre på.. Masse studiejobbing fremover! Puh!
Ellers har jeg nådd en grense hos meg selv så jeg satte meg ned og skrev opp en matplan, og handlelister for resten av uka. Det funket veldig fint da jeg bodde i Halden, og nå skal jeg gjøre et forsøk igjen. Komme inn på riktig spor igjen.. :) Alt blir så mye bedre da!
Treningen skal jeg også komme i gang med igjen. Har ikke vært helt i form de siste ukene, men nå er gnisten tilbake og planen er skrevet opp, så da er det bare å kaste seg ut i det.

Det har vært mye trenignsblogging på bloggen min, og det kommer jeg til å fortsette med. Og jeg skal slenge ut de forskjellige matrettene jeg lager. Som en liten inspirasjon til andre.
Handleliste for alt jeg trenger resten av uka...
Vel vel, nå tar jeg turen i butikken, så blogges vi! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar