Dagens fangst..

Da har jeg fått handlet inn det meste som sto på den første handlelista mi. Mangler bare tomater, aubergine og kyllingkjøtt. Så det får jeg handle inn i morgen. Trenger det ikke før til torsdag uansett så er ikke noe stress.
Har vært en tur hjemme hos mamma og pappa i dag for å skrive ut noe skolegreier, også var vi en tur på ikea og siba. Skulle egentlig kjøpe ny miksmaster til hytta fordi den forrige begynte å ryke og lukte svidd når Lene bakte muffins i påsken. hehe Men endte bare opp med et par kurver og noen hyller som mamma og pappa skal ha på stua.

Plan for i morgen:

[ ] Bake rundstykker
[ ] Jobbe med Internetteknologi faget
[ ] Spinning
[ ] Jobbe litt med prosjektet mitt
[ ] Prøve å fikse oppvaskmaskinen så den ikke angriper når man lukker opp døra

Også håper jeg brevet jeg venter på fra statoil og pakken fra cdon kommer! Det hadde vært toppen av lykke! hehe

Nå er det straks kvelden for min del, må prøve å stå opp til rimlig tid i morgen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar