tidlig oppe, seint i seng..

Dagen i går var en full booket dag. For å si det mildt sagt! Fra jeg dro hjemmefra 07.10 til jeg kom hjem igjen rundt 23.30 hadde det gått i ett!

Det hele startet med at jeg dro til byen tidlig for å være med på noen foredrag/forelesninger. Fikk med meg 5 foredrag/forelesninger fra 08.30 til 15. Og veldig mye av det var interessant og kjekt å få høre om med tanke på hva jeg studere. Var jo også noe som kanskje ikke traff helt i blinken.. Men absolutt en innholdsrik dag, det skal sies.. Utrolig nok glad jeg fikk muligheten til å være med! Så takk for det du! ;)

Etter dette hadde jeg kanskje håpet å komme meg hjem og fått en time på øyet før jeg skulle videre på personalmøte med jobben. Slik ble det ikke. Det ble hjem og hente bilen og være med Therese en tur til Enebakk for å hente Robin og tilbake igjen til Oslo. Brått var klokka 19 og jeg skulle møte Anette og Carina før møtet.

Trumf, var kanskje det tema som ble mest blåst opp på møtet. <3>
Omtrent alt som ble sagt på møtet var sånt vi visste fra før av, men for all det.. Det er jo kjekt å bli minna på alle tingen i ny og ne. Etter møtet dro Anette, Carina, Thomas, John, Guri og jeg opp på Egon, for å være litt sosiale. Veldig koselig. Vi er en fin gjeng som jobber sammen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar