Syk og svak..

I det siste har jeg hangla litt i formen, og nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli lei. Jeg er lei av tett nese, propper i ørene, sår hals, feber og ikke minst slimhoste fra helvete...
Har ikke fått trent noe særlig heller siden formen ikke er med meg om dagen, og jeg kjenner jeg begynner å bli rastløs nå. Jeg vil bli frisk så jeg orker å trene og jobbe uten å være totalt utslitt. For tiden blir det jo bare med jobbing. Og that's it..
Etter jobben på lørdag dro jeg en tur ut på hytta, og tenkte vel egentlig at jeg skulle være der noen dager, men siden det var så dårlig vær der dro jeg hjem igjen på søndag. Så tanken på at den friske Aremark lufta skulle ordne formen ble bare med tanken.

I dag sov jeg til jeg våknet, vasket noen maskiner med klær, og etter å ha hengt opp klærne var jeg jo helt utslitt, så måtte hvile på sofaen.. :p Jeg dro hjem til mamma og pappa for å spise middag, og der måtte jeg jo hjelpe til med den nye seksjonen de har kjøpt seg. Så nå ligger jeg rett ut på sofaen her. :/ Blir jo sliten bare å gå i trapper... Bah.. :( Jeg er leei!
Ja, også har jeg sendt søknad på jobb i dag, men venter med å fortelle mer om det, til jeg vet noe mer om det selv! ;) Det kan i hvert fall bli spennende om det går min vei! :D

Nei, nå skal jeg komme meg hjemover igjen, så jeg kan få lagt meg til å sove, og drømme om trening! haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar