God tur Lisa-pus!

På dagen i dag var jeg flink og satte meg ned med skolearbeid. Meldte meg opp til eksamen i to fag i går, så nå venter jeg bare på regning i posten. hehe Og får jeg ta eksamen skal jeg ha en 12 mai og en 31 mai. HUHEI som jeg gleder meg. Blir masse jobbing med skole fremover i hvert fall! =) Men motivasjonen er på topp og jeg synes det er moro, så da er det vel i grunn ikke så ille. =)

Vært en tur hjemme hos mamma og pappa og spist middag i dag også, Lene og barna kom til Oslo i dag, så må jo benytte meg av sjansen til å si hei. =)
Etter middagen var det å ta seg en tur til byen for å møte Mari og Lisa. Lisa drar nemlig til Tanzania på mandag, og vi måtte jo selvfølgelig møtes for å skravle litt før hun drar. Hun blir jo der nede i en hel evighet!! Godt jeg har Mari her hjemme, enn så lenge! ;)
I hvert fall, vi satt og skravlet litt på peppes, før vi tok oss en liten runde på Oslo City så Lisa fikk handlet inn de siste nødvendige tingene før hun stikker fra oss! hihi *furte* ;)
Vel vel, hadde det veldig koselig! Og kommer til å savne Lisa-pusen masse mens hun er borte, men tanken på at hun skal møte Martin varmer mitt hjerte! =D Og da skal jeg nok klare å overleve mens hun er vekke også, skal til og med være super flink og trene alene frem til hun kommer tilbake! Kanskje finne noen nye øvelser til oss også!? ;)

Nei, nok prat... Jeg ønsker deg en riktig gooooood tur til Tanzania, Lisa-pus! Også må du kose deg super duper masse med kjæreste-pusen din mens du har mulighet! =D Bare husk å rekke flyet hjem til Norge igjen! ;) hihi Kufurahia safari yako, Lisa-Pus! (tar forbehold om skrivefeil, google er nok ikke helt til å stole på! haha )


Gjør en liten vri i dag, og slenger med noen outfit bilder.. haha ;)(Skinnjakke fra Veromoda, tights fra Veromoda)

(favoritt skoa mine, mener å huske de er fra DinSko)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar