på tide å stå opp kanskje?

Har nettopp klart å komme meg ut av senga, noe som virkelig ikke var fristene.. Det var så utrolig deilig å bare ligge der oppi dyne/pute haugen min og se på Sex and the city.. Standar serie å sette på når jeg er syk eller dagen etter fylla. hehe Men kroppen må jo ha mat, selv om den ikke er i form, og for å få mat må man lage seg noe..
Og etter matjakten jeg nettopp har hatt kan konkludere med at jeg må ut i butikken etter hvert, for her var det ikke mye mat og skryte av.. Nudler til frokost, jaja.. Det får gå..

Skal prøve å være litt produktiv i dag, selv om mye av dagen allerede er borte. Jeg skal jobbe med mitt lille/store prosjekt, har ikke så mye igjen nå, så snart får til og med dere vite hva jeg har jobbet med! ;) Så skal jeg gjøre litt skoleoppgaver, vaske en maskin med klær, og gå en tur i butikken og finne meg noe ordentlig mat! hehe
Og forhåpentligvis er jeg ikke totalt utslitt når kvelden kommer! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar