Oppdatering fra mitt kjedelig liv :p

Ikke at det er så fryktelig mye å oppdatere dere på, egentlig.. Hadde jobb-helg helga som var. Så fredagen var en rimlig rolig dag. Carina var på besøk og vi stripet håret mitt. Haha, nå er jeg blitt små blond.. =P





Etter jobb på lørdag dro Marte og jeg i bursdag til Camilla før vi havnet på byen sammen Carina. Haha, ble en kort bytur, men men.. Sånt skjer når man brått skal stille klokka en time frem..
Etter og ha svirra rundt i byen på jakt etter drosje kom vi oss endelig hjem til slutt.. Og godt var det.. Søndagen ble en skikkelig sløve dag! Sløvere dag skal du faktisk lete lenge etter. Etter en rask tur på Mc Donalds for litt mat lå vi strødd i stua og så på film. Så fakisk på flere filmer.. Ble egentlig litt sånn filmmarraton.

I går var det jobb igjen, og etter jobb var Marte og jeg samlet i stua igjen for nok et marraton. Så de to siste dagene har vi sett Flukten fra hønsegården, Peter Pan, Titanic, Saw, Saw2, Crossroads og 8 mile. Og Marte og jeg fikk litt små dilla på Saw-filmene så det endte med at jeg bestilte en Saw-pakke så vi får sett alle filmene etter påske.. haha
Har vært på jobb i dag også, og nå sitter jeg koser meg med Ultra-boller, planlegger hva jeg skal pakke med meg og ser litt på tv.. Kanskje jeg skal sette på en film.. haha :p
I morgen drar jeg til Aremark og blir der. I hvert fall til over påske...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar