Nattåpent...

I dag kom Lene, Kristian og Simen til byen.. Så jeg har vært borte hos mamma og pappa og spist middag og hilst på gjengen. Dum som jeg var fortalte jeg Lene at det var nattåpent på Triaden, og siden hun hadde glemt og pakke med seg noe klær MÅTTE vi jo selvfølgelig dit etter ungene var lagt. Eller i hvert fall Simen..
Så da styra vi rundt da, for å få tak i ting til Lene, og selvfølgelig klarte jeg å bruke litt penger selv også. Blandt annet gave til pappa, siden han har bursdag på lørdag! =) Så da slipper jeg å tenke mer på det! hihi

Ellers i dag har jeg bare drevet litt med prosjektet mitt, som så absolutt nærmer seg slutten. Og jeg gleder meg i mengder til jeg er ferdig ferdig! Ikke for at det er et slit å jobbe med, jeg liker å jobbe med det, men er greit å blir ferdig ferdig en gang også! Så jeg kan starte på nye prosjekter!

Vel vel.. Nå skal jeg ta kvelden. I morgen er det jobb på Ultra igjen.. Også må jeg finne noe å ha på meg på festen til Camilla på lørdag.. Og se om jeg får fikset klokka mi... Ja, nei.. Natti natt folkens!


Dagens kledning...
skjerf og kjede fra Indiska, bukse, singlet og skinnjakke fra VeroModa og cardigen fra H&M og ring fra Lindex tror jeg..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar