tirsdag..

Endelig hjemme igjen.. Ikke at jeg har vært så langt hjemmefra, men er deilig å endelig ha fått planta rumpa i sofaen igjen! ;) Sitter og roer ned med en kald proteinshake og ser på CSI Miami. =)

Sto opp for så vidt tidlig og jobbet litt med eksamenoppgaven min, før jeg skulle på jobb klokken 12. Da jeg var ferdig på jobb klokken 17. dro jeg hjem til mamma og pappa for å spise middag. Alt for å slippe å spise middag alene! :p For det er så utrolig kjedelig! hehe
Etter middag hos mamma og pappa var det på tide med dagens trening. Siden jeg ikke fikk gjort ben/mage og rygg/biceps øktene forrige uke ble det til at jeg gjorde de i dag, så jeg kommer inn i rytmen igjen. Så, da ble det to økter i dag.

Første økt: Ben/Mage

BEN:
Benpress: 64kg x12, 82kg 3x12
Knebøy: 20kg 3x12
Stående legg: 10kg 3x12

MAGE:
Situps på ball: 5x20
Benhev: 3x11
Abdominal (apparat): 18kg x12, 23kg 3x12

Andre økt: Rygg/Biceps

RYGG:
Sittende roing: 23kg x12, 32kg 3x12
Nedtrekk: 30kg x12, 36kg 3x12
Rygghev: 3x 8

BICEPS:
Hantler sittende: 5kg 3x8
Preacher curl (apparat): 14kg 3x10, 18kg x8


Var deilig å trene idag, kjente at jeg ble skikkelig sliten, og svettet bra! hehe Kjenner også at jeg begynner å bli støl allerede, og hva er vel bedre enn det! =)
Noe annet som er digg, er at hjernen min får litt fri, og ikke tenker så mye. Det liker jeg godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar