fremføring, irritasjon og trening...

I dag har vi hatt fremføring av gruppearbeidet vi har hatt i de siste ukene. Gruppa mi hadde om texturering, og det gikk jo for så vidt greit... Blir spennende å høre kommentarer fra de andre neste torsdag. hehe Nå er vi i hvert fall ferdig med det, og regner med at vi fikk det godkjent, så da kan man fortsette å konse om eksamensprosjektet.. Bah..

Ellers, begynner jeg å bli passe gærn på at jeg ikke får til å sette lys på en lampe jeg har laget. Skjønner ikke hva som er problemet, har prøvd og lage det på nytt og prøvd alle mulig innstillinger, men neeeida, ikke noe lys! *SKRIK*
Er snart så jeg gir opp hele lyset, men kan jo ikke det heller, JEG MÅ FÅ DET TIL!!!

Etter turen i Halden dro jeg hjemmeom for å hente litt mat, hehe, for så å dra bort og ta dagens treningsøkt.. Bryst/Triceps. Skulle egentlig ta to økter i dag også, men siden jeg skulle til pappa og spise, så tenker jeg å ta to økter på søndag i steden. Hvis jeg ikke klarer å stå opp TIDLIG i morgen og trene før jobb.
Vel vel...

BRYST:
Benkpress: 20kg 12, 25kg 12/12/12 30kg 8
Skråbenk: 5kgx2 12/12, 7kgx2 12/10/10
Pecdec: 12kg 12/12, 16kg 12/12, 23kg 12/12/12

TRICEPS:
Triceps extension (apparat): 9kg 12, 16kg 12/12/12
Sitting dips (apparat): 23kg 12/12, 30kg 12/12/12, 36kg 8

Synes det ble en bra økt, særlig resultatet på sitting dips, med tanke på at jeg bare klarte en serie med 8 på 30kg forrige gang, og nå klarte 3x 12. Skal prøve å presse meg litt mer fremover nå, så blir det nok bra! =)

Nei, nå er middagen klar, så da får vi prekæs! Dagens middag er ovnsbakt laks, kokt potet, brokkoli og agurksalat! Gleder meg! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar