Jeg er forelsket!

Jeg var så utrolig teit og gikk inn på hm.com bare for å titte.. Og det er jo det dummeste jeg kunne gjort.. Selvfølgelig fant jeg noe jeg likte.. Og nå er jeg der hvor jeg bare MÅ ha noe av det jeg fant.. Falt veldig for disse, men vet jeg ikke har råd til alle, så jeg får tenke litt, men ikke lenge for da risikerer jeg at det blir utsolgt.. hihi Selv om det kanskje hadde vært like greit, siden jeg ikke har råd?! Vel vel... Dessuten, det er jo snart jul og nyttår, og trenger jo noe stæsj til det! hehe

2 kommentarer:

  1. De rosa skoa var tøffe! Har tenkt på den kjolen med glidelås jeg også, men kom vel ikke som noe sjokk at vi likte samme klær... :P

    SvarSlett
  2. Ikke sant! Har skikkelig lyst på de, men også litt usikker, vet liksom ikke helt når jeg skulle fått brukt dem! Men, de svarte kommer garantert til å komme i posten om ikke så lenge! haha Og veldig mulig begge kjolene!
    Haha, nei, det overrasker meg ikke at vi tenker likt på det området! Er jo standar det! ;)

    SvarSlett