Trening uke 49

Lagde meg en fin liten treningsplan for denne uken i sta, og siden jeg legger den ut her, må jeg jo klare å fullføre den, for nå har jeg liksom en treningsdate med dere alle! :p 

(found)

Og sånn det står i planen så var jeg på spinning i dag, og nå er jeg skikkelig god sliten i hele kroppen! 60 min med spinning og litt rask gange for å rekke bussen (uten å lykkes, så ble å gå til neste holdeplass for ikke å fryse ihjel!!! Så ble vel typ 30 min med tur også) Men var vanvittig deilig! Og kjenner jeg kommer til å være go'støl i låra i morgen, men det er bare digg! =D


Nå skal jeg krype under dyna og få meg en god natts søvn før det blir litt mer trening i morgen og så jobbing!

1 kommentar:

  1. jeg blir helt svett av opplegget ditt, men gud så flink du er!

    You go girl!

    Maia

    SvarSlett