nå skal man få fart på resultatene!

Har lenge tenkt på å kjøpe meg ZMA, men aldri klart å somle meg til det. Så når jeg var inne på X-life.no i sta bestilte jeg like gjerne et pakketilbud på ZMA. Også ble jeg litt nysgjerrig på noe de hadde som heter Green Energy Burn. Så bestilte med en boks av det også.  


ZMAb6
Zma-b6 er en mineral- og vitaminformel designet for å opprettholde optimal hormonnivåer, støtte restitusjon og kan faktisk forbedre søvnkvaliteten. 

ZMA kan gi effekter som: styrke, økt muskelvekst, bedre restitusjon, motvirker kramper og bedre søvn.

Green Energy Burn


Sterkt konsentrert grønn te og koffein for maksimal fettforbrenning! 



Så nå venter jeg bare på pakke i posten så jeg kan få kommet i gang og testet om dette funker! =D



(all info er hentet fra x-life.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar