jul,jul,jul

Da er vel jula nesten mer eller mindre over for min del, i morgen er det tilbake på jobb frem til torsdag. Også braker det løs på fredag! Og som jeg gleder meg! :D

På julaften i år var vi samlet, mamma, pappa, Lene, Espen, Kristian, Simen og Onkel Ole, og vi hadde det kjempe koselig! Masse mat, skravling og et TÅRN av pakker. Vi  brukte jo en hel evighet på å pakke opp gaver! For disse småtrolla fikk jo så mye gaver atte hjelp! heheh


1.juledag hadde vi besøk av tanta mi, kjæresten hennes og fettern min. Veldig koselig! :)
Lene, Espen og jeg dro på kino på kvelden og så på Harry Potter! Bra film altså. =) Men teit at man må vente helt til sommern med å få med seg slutten! =/

I dag har vi hatt besøk av broren til mamma. Og nå etter å ha kjørt han hjem sitter vi hele gjengen med beina høyt og tar oss en irish coffee! NAM! =D

Håper alle sammen har hatt en fin julefeiring og at resten av året kommer til å gå på skinner for dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar