Joda, jeg lever!

Det er bare så utrolig mye jobbing om dagen! Pluss at jeg har fått inn en hel del trening også! Og klart å få gjort litt andre ting også. Så når jeg kommer hjem går tiden med på å være sosial samboer eller få nok søvn til å klare dagen etter at jeg rett og slett glemmer å ta frem mac'n for å fortelle dere om dagen.

Etter jobb i dag har jeg satt opp matplan som jeg skal følge denne uka, så jeg kanskje faktisk få i meg litt mer mat enn bare en sharon og klementin i løpet av en dag. Har skrevet handleliste så jeg vet hva jeg skal ha i butikken og ikke kjøper alt annet. Mye lettere når maten er i hus og jeg MÅ bruke det som ligger i kjøleskapet/fryseren.

Skal slenge inn et par oppdaterings innlegg i løpet av kvelden, for det har jo skjedd litt uten om jobb de siste dagene også. Så bare følg med! =P Nå skal jeg ut å handle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar