Hurra

Første eksamen ble unnagjort i dag, jippi! Kom riktignok 10 min. forseint i forhold til "seinest oppmøte-tid", og var mer bekymra for at jeg ikke skulle få tatt eksamen enn hvordan selve eksamen skulle gå.. Men jeg fikk tatt den og straffen for å komme forseint var at jeg måtte sitte helt foran i lokalet ved siden av eksamensvakta.. Heheh Neste gang skal jeg kjøre enda tidligere hjemmefra, så jeg slipper det der igjen... :p

Ellers har jeg kjøpt meg ny grill i dag, og montert den, skal ta bilde av underverket i morgen og legge ut så dere får se.. hehe Også har jeg skrevet handleliste for hva jeg trenger å handle inn til 17.mai, vi skal jo ha grillings her hjemme. Det blir koselig!

Ja, også gikk Sogndal videre til 2.runde i NM i dag, etter at de vant 4-0 over Årdal! Hurra!

Nå sitter jeg og ser på fotballkamp på Viasat 4, og prøver å gjøre litt design-jobb.. Men er egentlig så trøtt i trynet at jeg burde kanskje bare gått og lagt meg..

I morgen skal jeg møte Mari, og visst det er fint vær skal vi tusle litt i Tøyenparken. Det kan jo bli veldig koselig!

Nei, nå får jeg prøve å fortsette med det jeg driver med..
Så blogges vi!
Ha en fin fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar