en tur inn til storbyen..

I dag har jeg vært en tur i byen og møtt Mari, vi tusla litt rundt, handlet litt, spiste lunsj og fikk skravlet en hel masse.. Veldig koselig og veldig nødvendig!;) Må ikke bli så ille lenge til neste gang.. hehe :P Kanskje vi sees allerede på søndag? Jaaa! hihi :p

Etter byen var jeg med mamma for å finne litt klær, men endte opp med ingenting.. Så jeg får se om jeg rekker å titte etter litt klær når jeg er i Sarpsborg.. Ja, for jeg drar nemlig en tur til Sarpsborg i morgen, og nå sitter jeg og fikser papirer som jeg trenger til det. hihi Gleder meg masse til i morgen, faktisk, og krysser jo selvfølgelig fingrene for at ting skal gå min vei! =)
Også gleder jeg meg jo selvfølgelig kjempe masse til å møte Ariel igjen -evig lenge siden sist!!

Dagen i morgen....
[ ] Spinning 11.30
[ ] Oppgaveskriving
[ ] Tur til Sarpsborg
[ ] Oppgaveskriving

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar