Mye har skjedd...

Beklager så dårlig oppdatering på bloggen den siste tiden.. Men jeg har rett og slett hatt noe å gjøre hver eneste dag... Så det har liksom blitt veldig dårlig med blogging... Har jeg vært hjemme har det vært for å sove på en måte... :) Stikkord for hva som har skjedd siden sist blogginnlegg...

- ..jobb, Therese, Mari, Tøyenparken, kino, skolelesing, sofasløving, tur, bytur, 17.mai, Pax, Håvard, Wendy, Cato, Lisa, trening, mer kino, mer Tøyenparken, bilkjøring, mer jobbing, Kristian, Simen, Espen, Lene, mamma, pappa, mer skole, matlaging, kake, film, mer trening, soving, Robin Hund, bursdagsfest, planlegging, prosjektjobbing, utvikling av nye ideer, ommøblering, SOL og VARME, Pelle, fotografering, shopping, skifting av dekk..-
Tror jeg bare stopper der i grunn... hehe

I morgen skal jeg først på jobb fra 10 til 16 før jeg setter snuta mot Østfold og mitt andre hjem - Aremark.. Og yeah.. Jeg tror, nei, jeg VET det skal bli utfattelig deilig å komme seg litt vekk og langt inn i skogen nå. Og hva har man pakket i sekken? Jo, treningsklær og pc. For jeg skal jo selvfølgelig løpe litt i skogen og gjøre litt skolearbeid mens jeg er borte.. Kan jo ikke ta helt fri heller! =p

Nu skal jeg ha litt kvalitetstid med Marte, som jeg omtrent ikke har sett snurten av siden påske, før jeg kaster inn håndkle og kryper til sengs.. =)

Håper dere har det fantastisk! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar