lørdagsmoro

Etter en time med kondistrening dro jeg til Strømmen Storsenter for å handle bursdagsgave til Therese. Og jeg skjønte fort at jeg ikke kom til å være alene på storsentret, for når jeg ble henvist til å parkere på taket av parkeringhuset på den trangeste plassen mellom to traktorer fordi jeg hadde så liten bil, begynte jeg å grue meg som bare rakker'n til å faktisk gå inn på sentret. Og som tenkt, jeg var ikke alene. Det var så mye folk at det leste ville vært og bare løfte beina å se hvor du ble ført av folkemengden.. Jeg hadde egentlig planer om å titte litt rundt for å se om jeg fant noe jeg kunne ønske meg til jul, men det ble for mye folk for meg.. Så jeg løp ut derfra så fort jeg var ferdig med gave til Therese.

Etter litt ordnings hjemme slang jeg meg i bilen, hentet Pax og vi satte snuta mot Enebakk og fest! Vi var ikke så mange, men herlig land, vi hadde det da moro for det! =) God mat, god drikke, godt selskap, man kan ikke klage da! Jeg hadde det i hvert fall veldig koselig! Og håper jo selvfølgelig at Therese fikk en fin feiring!! =)

(Jeg rettet ut håret på lørdag for å se hvor langt det er blitt, og jah..
Har jo blitt litt lengde på det nå! *gliiise*)


Søndagen ble en super slapp søndag... Mens vi ventet på at jeg skulle bli kjørbar så vi på Ylvis 3, hysterisk morsomt! Jeg lo så jeg grein! Da jeg følte meg fin nok i formen til å kjøre, dro jeg hjem til mamma og pappa for å spise middag, og sloknet på sofaen der. Kom meg hjem etter hvert, men da var det bare å kaste inn håndkle og finne senga med en gang...
Men sånn alt i alt, har jeg hatt en knall flott helg! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar