Dette har skjedd...

Ja, er en stund siden jeg blogget sist nå. Men forklaringen er veldig simpel, har hatt en kjempe stress med eksamen. Jeg ble hengende litt på etterskudd med oppgaven og måtte derfor har noen uker med helvete. Og det var så vidt jeg rakk og bli ferdig. Men i dag ble den levert, en halvtime forseint, men siden jeg ringte og sa i fra gikk det greit. Nå er jeg utrolig trøtt og sliten, og det var ekstra slitsomt og måtte dra til Halden for å bare levere to cd`er. På torsdag skal vi har presentasjoner av filmene, også er jeg forhåpentligvis heelt helt ferdig med skolen i Halden. DET BLIR DEILIG DET!!!!

Ellers da, midt opp i alt dette eksamensmaset har det jo skjedd litt.. Ikke mye men litt.
Helgen 20-22. november var jentene mine (Mari og Therese) og jeg på hyttetur på hytta til Therese ved Fåvang. Det var utrolig koselig. Det ble en liten fjelltur med bål. Selvfølgelig grillet vi pølser og spiste tur-sjokolade og drakk øl! Det må til. Også var vi en snartur på Lillehammer. En skikkelig kose-helg ble det. Og selv om jeg kanskje ikke egentlig hadde tid til å være med, var det virkelig verdt det!!!

I uka som kom etter var det bare jobbing med 3d, og litt jobbing på Ultra. Så på torsdag 27. ble Simen avlevert hos meg mens Lene og Espen skulle en tur til Dublin. Så fra torsdag til søndag fikk jeg prøvd meg som alenemamma, hehe, og kan virkelig si at det tok litt på søvnen. I hvert fall når lillegutt fant ut at det var moro å vekke tante i fem tiden hver morgen! Men det gikk da det også. Han er jo så utrolig god og snill. Ingen protester når vi skulle spise mat, skifte bleier eller ut å gå tur, eller når det var tid for den lille formiddagsluren. Som jeg også benyttet meg av. Ellers hadde jeg vel ikke holdt ut. hehe Men for all del, er en av de kosligste helgene jeg har hatt på lenge. Simen og tante kosa seg stort med både is og kjeks, måtte jo selvfølgelig skjemme han bort litt når jeg først hadde muligheten! ;)

Noe som ikke har skjedd er trening, og det kjenner jeg at jeg savner. Så det skal jeg gjøre i morgen. Lurer faktisk på å kjøre på med en spinningtime og så en styrke økt.
Men NÅ skal jeg se ferdig CSI også skal jeg ta kvelden, prøve å ta igjen litt tapt søvn. Bare sovet to timer de siste døgna... Guud så deilig det er å være ferdig med 3d arbeid. :)

Skal prøve å få lagt ut noen bilder fra helgene jeg har fortalt om i dette innlegget i morgen. Må bare få igjen laderen til Mac`n min. :) Ja, også skal jeg nok få blogget litt oftere fremover nå. Må bare få noe å blogge om! :)

Håper dere alle har det bra! :)

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar