Julen sniker seg inn på...

Etter jobben i dag dro jeg bort på Ellingsrud for å spise middag med pappa. Han hadde lutefisk på menyen, og da sier jeg jo ikke nei takk! mmmm.. Vi blei så mette at vi ikke visste hvor vi skulle gjøre av oss.. Så etter litt hvile kastet jeg meg rundt for å lage et av yndlings julepålegget til pappa.. hihi...

Løk og sild... Da mangler bare lake og krydder...

Tatta! Alt blandet i sammen, og resultatet: SURSILD! mmm..

Siden jeg lagde den på Ellingsrud får jeg ikke fortalt dere hva den smakte akkurat nå, siden den skal godgjøre seg i et døgn-tid først.. Men jeg gjorde jo akkurat det samme som i fjor, så regner med at den blir god i år også! =)

I morgen har jeg fri fra jobben og da skal jeg kaste meg rundt for å lage fiskecabaret, litt julepynt (som jeg tror at blir fint oppi hodet mitt), og fortsette med de flotte julegavene... :p
I morgen kommer også Lene og familien nedover, så skal ikke se bort i fra at jeg tar meg en tur til Ellingsrud for å hilse på.

Men først.. Skal jeg ha meg noen timer med søvn... =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar