Da tror jeg jaggu jeg er ferdig!

I dag var den store presentasjonsdagen, og det gikk jo veldig greit. Med dempet belysning, stearinlys og litt godter kjørte vi gjennom alles filmer og hver og en måtte fortelle kort om ideen sin. Det var jo ikke så ille. =) Mange bra filmer altså! Så nå tror jeg faktisk at det var min siste dag i Halden! Eller, ja, i hvert fall min siste dag på høgskolen i Halden. For en tur til Halden kommer jeg jo uansett til å ta meg. Har jo fremdeles venner der nede! =)

Etter skolen dro jeg tilbake til Oslo og hentet mamma på jobb før vi tok oss en tur på Alnasentret for å kjøpe bursdagsgave til Simen. Da vi kom hjem sto allerede middagen på bordet, veldig kjekt å ha besøk av søss med familie! hehe Til dessert ble det vafler og kaffe. Og unnskyldningen var at vi hadde en liten bursdagsfeiring for Simen. De drar jo tilbake tl Sogndal på lørdag og før den tiden skal de på nissefest med bestefar og familien, så da var det bare i dag igjen som kunne brukes til å feire. Han har jo bursdag om en uke og da blir han 1 år. Herre min hatt som tiden flyr!

En liten video av Simen som leker med den nye leka si... haha Han vet hva den skal bruks til i hvert fall! Og han fikk jo selvfølgelig hjelp av sin bror! hehe


I morgen er det jobb igjen, fra 12-18... Skal ikke si jeg jubler av tanken, men men.. Det blir da penger! Og nå som jeg er ferdig på skolen kan jeg jo begynne å søke på ny jobb for fullt! Med en BACHELOR!!!! Selv om jeg er veldig usikker på hva jeg vil, når det kommer til jobb eller om jeg skal starte på noe annen skole så får jeg jo bare søke og se.. Skal bruke desember nå på å tenke hardt på hva jeg skal gjøre fremover!
MEN aller først.. Litt søvn!

Håper dere har hatt en fin dag! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar