montro..

Jeg lurer på når jeg skal få kjøpt julegaver jeg i grunn.. Frem til nå har det jo vært utrolig mye stress med eksamen og skole styr.. Pluss at jeg har jobbet ved siden av. Og nå som skolen er slutt skal jeg bare jobbe... hmm.. Jobbet i dag, skal jobbe i morgen, lørdag, mandag og tirsdag også er det julaften på onsdag liksom! Vet i grunn ikke hvem jeg skal kjøpe til heller.. hehe
Er ferdig med et par stykker da, men de to vanskligste er igjen, mamma og pappa...
Noen som har tips til hva jeg kan gi de to!?

Før jeg gikk på jobb i dag, skulle jeg egentlig bort til Lene og Espen, men det ble ikke noe av, så skal bort dit en tur i morgen før jobb i stedet. Meen, før jeg gikk på jobb satt jeg og grua meg til å sjekke resultatet på eksamen jeg hadde i går, men klarte til slutt å manne meg opp og sjekke, og der, der sto det A.. herreguuuud! jeg har da aldri fått en A!! Holdt nesten på å dø! hehe
Og i eksamen jeg hadde forrige fredag hadde jeg fått bestått! Diggidigg! =D
Var passe glad når jeg dro på jobb i hvert fall!

Hadde ikke særlig mye å gjøre på jobb i dag, vi sto og hang i kassa der da, ble hekta på å kjøpe flaxlodd, klarte å begrense meg til to, for jeg vant jo ingenting, men de andre vant jo støtt og stadig! Så nå har jeg lagt opp som flaxlodd-kjøper! hehehe

Etter jobb skulle pappa og jeg ut og kjøpe juletre, men siden mamma skulle bort og hilse på Simen så ble det ikke noe juletre på oss i dag gitt! Men jeg fikk sniki dem inn på metro en tur da, så jeg fikk kjøpt meg ny mascara fra Gosh, har hatt en annen fra Gosh, som jeg har vært veldig fornøyd med, men nå hadde de ikke mer igjen av den da, så jeg må prøve en annen type, spent på hvordan den er! Uten om mascaraen kjøpte jeg meg et nytt pannebånd, et lik som jeg hadde fra før, men som jeg mistet når vi var ute på byen en gang her... :(( Også kjøpte jeg meg denne Noka milkshaken da..

Nei, nå har jeg skravla aaaltfor mye.. hihi Nå burde jeg vel i grunn legge meg, så jeg kommer meg opp i morgen, kanskje jeg kan klare å få tak i noen julegaver før jeg begynner på jobb i morgen.. Har vakt fra 13 - 18.. yeah... haha
Neei, nå er det slutt... Hej hej...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar