...

Holder på med forbredelsene til fremføringen av bedriftprosjektet jeg skal ha i morgen. Prøver alt jeg kan for å konse om det, men klarer ikke.. hehe, alt mulig annet er så mye mer moro! Som å se håndballkampen, eller sitter på facebook, eller bare surfe rundt på andre nettsteder.. Se etter ting jeg kan ønske meg til jul, eller ting jeg bare har lyst til å kjøpe meg.. hehehe
Men nei, jeg får vel bare sette ned foten og virkelig bli ferdig med fremføringen.. Og etter i morgen, er det bare en eksamen igjen så er det juleferie!! Det blir digg digg!

Apropo skole.. Har tittet litt rundt for å finne ut hva jeg skal finne på å gjøre til høsten igjen. Jeg skal jo ta 3D modellering og animasjon i Halden, men sånn uten om det så er jeg jo ferdig med bachelorgraden min til våren. Men havnet inne på siden til Högskolan på Gotland og der var det mye interessant. Så kanskje jeg skal ta meg et to måneders kurs på Gotland til sommern.. hehe
Neida, tenkte mer på å ta nettkurs der, var ikke så dyrt, og de hadde mye interessant og by på.
Jeg får vel tenke litt mer på hva jeg skal gjøre, hadde vært digg med en fulltids jobb også..

Neei, nå MÅ jeg se og bli ferdig.. Må jo snart legge meg, skal jeg klare å kjøre til Halden i morgen tidlig... Me talast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar