Eksamen og shopping..

Da var det endelig over med skolen for i år! Hadde siste eksamen i dag, muntlig fremføring i Ledelse av Mediaprosjekter - skulle fremføre en pitch, og jeg tror -har på følelsen- at det gikk veldig greit! Vi fikk ikke noen spørsmål eller kommentarer som skulle til si noe annet.. Fikk jo selvrfølgelig tilbakemelding på det vi fremførte, og det er jo veldig bra, siden det er første gangen vi holde en pitch. Så sånn sett over det hele er vi vel fornøyde, og nå venter vi i spenning på karakteren! Skal sies at jeg ikke tør håpe på noe store greier, men verre en C håper jeg ikke det blir. Så vi får se nå da.. De tippet at resultatet ville bli lagt ut i morgen.. iiik!

Etter vi var ferdig med eksamen, dro Åse, Therese og jeg over grensa for at de skulle få seg litt tobakk og jeg kunne kjøpe litt snop! =) Kjøpte med litt stæsj til Espen, så jeg hadde en unnskyldning for å dra innom å hilse på lille Simen. hihi, Han er jo bare så herlig. Han var våken hele tiden mens jeg var der i dag, lå å stirra på meg med de øynene! Smeltet litt da ja! :)
Ble enig med Lene ar jeg skal komme innom der i morgen en tur før jeg drar på jobb!


meg og vic for snart et år siden.. oj oj...

Så etter en snartur innom Lene og Espen dro jeg til byen for å møte Victoria! Det var kjempe koselig, har jo ikke sett jenta siden vi var på roadtrip opp til Trondheim i august. -dæven tiden har flydd! Vi tasset rundt på City, var innom alle sportsbutikker på vei opp til Gina, innom Gina, Cubus og Bianco før vi tusla ned Karl Johan, gjennom Arkaden og bort til City igjen.
Tanken var at vi skulle handle julegaver, men ble vel kanskje mer til oss selv enn til andre, hehe, men fikk da kjøpt noe!
Jeg fikk blandt annet kjøpt gave til Lene og Lisa. =D Også fikk jeg kjøpt antrekket som jeg skal ha på meg på Nissefesten på lørdag. Også kjøpte jeg meg litt smykkestæsj på H&M. hihi
Fant jo masse greier i butikken, men klarte å styre meg fra å kjøpe for mye, får heller vente litt å se hva jeg får til jul først. Så heller ta av i romjulen! :p hihihi
ÅÅh, jeg har så lyst på mye, men vet jeg ikke har råd, gleder meg vilt til jeg er ferdig på skolen til våren, hehe, og skal bare jobbe og nesten bare tjene penger! hihi Da skal det bli andre boller da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar