Julegaver..

I går skjønte jeg ikke helt når jeg skulle få tid til å handle julegaver, meeen.. Nå ser det temlig lyst ut på den fronten! Therese og jeg skulle egentlig spise julegrøt her hjemme, men det ble forandringer i planene, så vi havnet på metro. Så vi delte en pizza på peppes, også tasset vi rundt og shoppet i typ tre timer eller noe.. Så nå har jeg fått tak i gave til mamma, pappa, Lene & Espen, Lisa, Hans og Kristian. Og da mangler jeg jo bare Mari sin gave, som er på god vei, noe stæsj til lille Simen, og noe greier til Mari og Therese. Også har vi Heidi da, men vi ble vel mer eller mindre enige om å få tak i noe når hun kom oppover i romjula! =)
Så da er det vel ikke så ille allikevel da! De siste gavene skal jeg nok klare å få fatt på i løpet av søndagen!! Weee!

Nei, nå skal jeg kaste i meg litt mat før jeg skal legge meg. Tidlig opp på jobb i morgen! =)
Hej hej...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar