data..

Helt siden i sommer har jeg gått rundt og tenkt at jeg vil kjøpe meg en liten pc som jeg kan ha med meg over alt.. Jeg kan jo selvfølgelig ha med mac'n over alt også, men den blir litt tung og drasse på over lengre tid.. Jeg er kjempe glad i mac'n min og har ingen planer om å bytte den ut med en pc, er bare at jeg gjerne skulle hatt en pc jeg kunne tatt med meg hvis jeg bare skulle noen korte turer her og der, og som jeg kunne tatt med på ferie uten å være livredd for at mac'n skal bli borte!

Så i sommer oppdaget jeg denne søte tassen her.. Den var 7" stor og rosa! hehe Og det var litt av sjarmen med den, det negative og grunnen til at jeg aldri fikk somla meg til å kjøpe den var fordi jeg måtte ha dratt til Stockholm for å få tak i den.. hehe

Men nå har den jo vært på det norske markedet en god stund, riktig nok ikke den rosa, men den finnes i hvit og svart, og den den har fått 9" skjerm.. Så jeg lurer på nå da, om jeg ikke skal ta meg friheten ved å bestille en slik på ny året en gang.. Kanskje når stipendet kommer?!
Jeg har i hvert fall fremdeles driiiit lyst på den!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar