Tusenfryd og Fredrikstad

I dag dro Mari og jeg på Tusenfryd. Og vi kjørte alt det som var moro! heh
Og den villeste var kanskje Spin Spider, dæven døtte meg.. Etter den følte vi vel egentlig at vi kunne gjøre hva som helst. Mens vi var der oppe og føyk fra den ene til den andre siden mens vi snurret rundt tenkte jeg "f***, hva har jeg begitt meg ut på nå da, jeg har høydeskrekk for pokker, jeg kommer til å dø!!!" Det forandret seg fort til et skikkelig kick og skjelvinger i hele kroppen da jeg var vel nede på bakken igjen! Føler nesten at jeg snurrer og flyr enda... hehe

Spin Spider, syke syke attraksjonen!!!

Mari under lunsjen.... hehe ;)

Mari og meg før vi skal kjøre Thunder Coaster, moooroooo!!

Etter Tusenfryd satte vi snuta mot Plankebyen for å se Sogndal spille mot Fredrikstad. Dommeren var kjøpt og betalt og gjorde en så sinnsykt dårlig jobb at det ble jo en utrolig ødelagt kamp. Og dessverre ente den med 2-0 til Fredrikstad.. Men men, bedre lykke neste gang!
På søndag møter de Follo og jeg har som vanlig trua! hehe

Nå skal jeg køye for jeg er gør sliten... Resten av uka er det foreløpig bare jobbing og litt trening som står på planen.. Så får vi se om det er mulig med litt moro utenom eller om det bare blir sløvings på sofaen.. hehe Vel vel, ha en riktig så god natt folks!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar