Bilder fra Forever sommercamp



Da er det en uke siden jeg kom hjem fra Danmark og Forevers sommercamp.
Det var en fin og lærerik tur. Var med på 4 forelesninger i løpet av dagene vi var der og særlig to av dem var veldig lærerike. Utenom å lære ting, var vi noen turer i Løkken for å bade og ligge på stranda og handle litt. Også var vi jo en liten tur i Aalborg for å stikke innom Bilka. hehe
Ellers så var det jo sang og gitarspill og moro på kveldene. Og her kommer noen bilder fra turen..


Noen gutter fra Uganda hadde danseoppvisning =)

Jeg er hoppende glad

Forelesning om Sonya MakeUp

Jeg og rytme-egget

Heidi og meg på stranda i Løkken

Heidi og meg på camp'n

Jeg tar mitt første bad for året

Camp C synger den nye Forever sangen for ca 400 mennesker på avslutningen

Jeg er hoppende glad igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar