Feriedrømmen..

Jeg bare ELSKER Hellas som ferieland! 
Det blå vannet, de hvite og blå husene, de blå stolene som står plassert over alt.. 
De mange flotte strendene som ligger på alle mulig plasser. 
Den egne greske støyen, 
av besteforeldre som roper på barnebarna,
 biler som tuter rundt hvert hjørne, 
de utrolig bråkete mopedene som kruser rundt i gatene. 



Har vært på flere øyer i Hellas, men akkurat nå drømmer jeg stooort om å dra tilbake til Kreta. 
Har vært der tre ganger, men øya har fremdeles masse kriker og kroker 
jeg ikke har vært på som jeg har super lyst til å besøke og se. 
Santorini står også veldig høyt oppe på lista over øyer jeg vil besøk. 
Har bare vært innom båthavna, så noen dager for å oppleve øya hadde absolutt ikke gjort noe!! 

Og det som kanskje er mest fantastisk med Hellas, er alle mulighetene til å ta fantastiske bilder! 
Det er så mange fantastisk fotogene motiver rundt ett hvert hjørne! 



Hva er deres favoritt feriested? =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar